Aşure gününe yoğun ilgi. İl Müftülüğü'nün mobil ikram aracıyla vatandaşlara aşure dağıtılırken, yaklaşık 600 kişi aşure ikramından faydalandı. Yoğun ilgi gören programda vatandaşlar, Aşure Günü'nün manevi atmosferini birlikte yaşadı.
Ordu İl Müftülüğü'nden yapılan açıklamada, Aşure Günü'nün paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli günlerden biri olduğu vurgulanarak, düzenlenen ikram programının birlik ve beraberliğin pekişmesine katkı sağladığı ifade edildi.
Program, vatandaşların duaları ve iyi dilekleri eşliğinde sona erdi.
Kaynak: Haber Merkezi





