Millî Eğitim Bakanlığınca velileri bilinçlendirmek ve öğrencilerin sosyal, duygusal ve akademik gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla yürütülen, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında güncellenen Aile Okulu Kursu, Altınordu Yüksel-Rüstem Öztürk Anaokulunda başarıyla gerçekleştirildi.
Öğretmenler Şeyma Kababaş Karaman ve Yadigâr Padar Karakuş’un eğitmenliğinde düzenlenen kursa 20 veli katılım sağladı. Kursu başarıyla tamamlayan veliler için 23 Haziran 2026 Salı günü belge takdim töreni düzenlendi.
Törene İlçe Millî Eğitim Müdürü Ahmet Erkuvum, Şube Müdürü Fikret Ayaz, okul yöneticileri, öğretmenler ve veliler katıldı. Programda kursu başarıyla tamamlayan velilere belgeleri takdim edildi.
Belge takdiminin ardından konuşma yapan İlçe Millî Eğitim Müdürü Ahmet Erkuvum, ailelerin eğitim sürecindeki rolünün önemine vurgu yaparak, okul-aile iş birliğinin öğrencilerin başarısındaki en önemli unsurlardan biri olduğunu ifade etti.
Program kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan “Parla” ve “Ay Yıldızlı Bayrağım” adlı ront gösterileri de sahnelendi. Minik öğrencilerin sergilediği gösteriler, katılımcılar tarafından büyük beğeniyle izlendi.
Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.





