Gün boyu devam eden etkinliklerde çocuklar; renkli gösteriler, animasyonlar, eğlenceli yarışmalar ve çeşitli oyunlarla keyifli vakit geçirdi. Ailelerin de yoğun ilgi gösterdiği şenlikte, Ordu Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası'nın sahne performansı etkinliğe ayrı bir renk kattı. Meydanı dolduran vatandaşlar, çocukların mutluluğuna ortak olurken ilçede bayram havası yaşandı.

İkizce Belediye Başkanı Osman Kaygı, çocukların sosyal ve kültürel gelişimine katkı sağlayan organizasyonların önemine dikkat çekerek, bu tür etkinliklerin artarak devam edeceğini ifade etti.

Şenliğin düzenlenmesine katkı sunan Ordu Büyükşehir Belediyesi, İkizce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Laleli Yerel Eylem Grubu (YEG) ve emeği geçen tüm kurum ile gönüllülere teşekkür edilirken, etkinliğe katılan vatandaşlar da organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Kaynak: Haber Merkezi