Ordu İl Müftülüğü ve Türkiye Diyanet Vakfı iş birliğiyle, Aşure Günü münasebetiyle Altınordu Atik İbrahim Paşa Orta Camii’nde anlamlı bir etkinlik düzenledi.

Mobil ikram araçla yaklaşık 600 kişiye aşure ikram edildi. Bu özel ve bereketli gün, birlik ve beraberliğimizin pekişmesine vesile oldu."

Kaynak: Haber merkezi