BOLU (AA) - Bolu Valisi Ahmet Zahteroğulları, futbol kulüplerine tesisleşmede kolaylık sağlayacaklarını belirterek, "Fenerbahçe, Beşiktaş ve Galatasaray, futbol takımlarının ötesinde çok ciddi taraftar grupları olan önemli ticari markalar. Her şeyden önce bu markaları şehrimize kazandırmak istiyoruz" dedi.

Zahteroğulları, Beşiktaş Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Özköse ve yöneticilerin valiliği ziyaretiyle ilgili gazeteciere yaptığı açıklamada, kulüp yetkililerinin daha önce de tesisleşme için kente geldiğini, kendilerine Seben Gölü etrafındaki alanlarla farklı alternatifler sunduklarını söyledi.

Turizm konusunda Bolu'nun ciddi potansiyeli olduğunu her ortamda ifade ettiklerini anlatan Zahteroğulları, "Bolu'nun eşsiz coğrafyası var. Sadece doğal güzelliğiyle değil, ulaşım imkanları, konumu ve her şeyden önce nemsiz ve rutubetsiz ortam olmasının yanında büyükşehirlere yakınlığı da fırsat. Bolu'nun Türkiye’de nitelikli turizmin ve aynı zamanda sporun bütün branşlarının merkezi olacak potansiyel taşıdığını her ortamda söylüyoruz" diye konuştu.

Zahteroğulları, gerek turizm gerekse diğer yatırımlarda katma değeri yüksek ve kaliteli hizmet üretme çabası içinde olduklarını ifade ederek, "Bunun için de ciddi markalara ihtiyacımız var. Otellerimiz markalı olsun istiyoruz. Dünya ve Türkiye'nin önemli markaları buraya gelsin. Başka alanlarda da ciddi markalar gelsin, katma değerimizi arttırsın. Büyük takımlar Türkiye’de önemli marka. Fenerbahçe, Beşiktaş ve Galatasaray, futbol takımlarının ötesinde çok ciddi taraftar grupları olan önemli ticari markalar. Her şeyden önce bu markaları şehrimize kazandırmak istiyoruz" ifadesini kullandı.

- "Her türlü kolaylığı göstermeye hazırız"

Fenerbahçe’nin Topuk Yaylası'na tesis yapmasından sonra diğer takımların da benzer arayışları olduğunu düşünerek hepsini kente davet ettiklerini anımsatan Zahteroğulları, "Bu süreç benden önce başlamıştı. Takımlarımız geldiklerinde de alternatifleri gösteriyoruz. Kendilerine de ifade ettik. Biz burada onlara her türlü kolaylığı göstermeye hazırız. Onları burada görmek isteriz. Onlara da alternatiflerin neler olabileceğini gösterdik. Planı bitmek üzere olan turizm bölgemizin avantajlarından bahsettik. Yönetim kurullarında değerlendirecekler" şeklinde konuştu.

Zahteroğulları, Galatasaray'ın da tesis konusunda irtibat kurduğunu dile getirerek, "Kendilerini davet ettik. Aslında program da yapmıştık ama ertelediler. Önümüzdeki günlerde Galatasaray Kulübü de gelecek, onlara da çeşitli alternatiflerimiz var. O camianın buraları merkez edinmesini arzu ediyoruz. Topuk Yaylası, sadece Fenerbahçe’nin kamp merkezi değil, bütün Fenerbahçelilerin gitmeyi arzu ettikleri, vakit geçirdikleri ve tatil yaptıkları bir yer. Benzer uygulamaları biz de getirelim istiyoruz" değerlendirmesinde bulundu.