Her yıl fındık hasadı döneminde yoğun araç trafiğinin yaşandığı güzergâhta yürütülen çalışmalarla birlikte yolun daha güvenli, daha konforlu ve daha kullanışlı hale getirilmesi hedefleniyor.

Tamamlandığında Ünye’de TMO güzergâhında ulaşımın daha güvenli, rahat ve konforlu hale geleceğini belirten Ünye Belediye Başkanı Hüseyin Tavlı, üreticilerin emeklerinin değerine değer katacak her çalışmanın yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi