Kariyerinde Kadın Ligleri'nde 150 maça çıkan ve Süper Lig'de de forma giyen 1999 doğumlu Arzu Şimşek bu sezon başında 3.Lig ekibi Dumlupınar'a transfer olmuştu. Dumlupınar ligde 6 maçın 6'sını kazanırken Play-Off maçı öncesinde son maç Giresun Çepni Spor Kulübü ile oynandı. Farklı galibiyetle biten maçın ardından ise stoper Arzu Şimşek, Spor52 ile Ordu Yorum Gazetesi'nden Samet Karadağ'ın sorularını yanıtladı.

https://www.instagram.com/p/DZ62KhOtNZq/

Oynadığı takımlardan başarıları olan ve yenisini Dumlupınar'da isteyen Arzu Şimşek ''Zorlu bir sürece adım attık. Hedefimiz şampiyonluk. Onun için çok çalışıyoruz. İnşallah sonu güzel olur. Başta Fatma (Serdar) Abla olmak üzere zaten büyük destekçimiz var. Kenarda başkan da olmak üzere. İnşallah, sonu şampiyonluk olacak bir kadromuz var.'' dedi.

Bu sezon 6 maça çıkan Arzu Şimşek, Giresun Çepni Spor Kulübü maçını kaptan olarak tamamlayan isim olmuştu.


Muhabir: Haber Merkezi Samet