Atletizm Federasyonu faaliyet programı içerisinde yer alan ve Aydın Onur U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası kapsamında, 23-24 Haziran tarihlerinde Eskişehir’de düzenlenen Dekatlon Çoklu Branşlar Yarışmaları sona erdi. Eskişehir Vali Sami Sönmez Spor Kompleksi'nde düzenlenen ve iki gün süren şampiyonada 585 sporcu mücadele etti.

Aydın Onur U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası kapsamında Dekatlon Çoklu Branşlar Yarışmaları’nda yarışan Ordulu sporcular kürsüye çıkmayı başardı. Bursa'dan katılan Burak Yıldız'ın Türkiye Şampiyonu olduğu U20 Erkekler (Dekatlon) kategorisinde, Ordu'dan Semih Akan Türkiye ikincisi, Burakhan Etli ise Türkiye üçüncüsü oldu.

Ordu ili ayına yarışan Semih Akan ve Burakhan Etli'nin madalya alması ise antrenörlerini ve velilerini sevindirdi.

Muhabir: Haber Merkezi Samet