MHP Fatsa İlçe Başkanı Murat Kaçak sosyal medya hesabından görevinden ayrıldığını duyurdu.
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Fatsa İlçe Başkanı Murat Kaçak, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Görev süresince ilçe başkanlığını büyük bir gurur, inanç ve sadakatle yürüttüm. Bu görev yalnızca bir makam değil, Türk milletine ve ülkücü harekete hizmet etmenin onuru oldu.
Hayatımın en kıymetli ve en onurlu sorumluluklarından biri olarak gördüğüm Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanlığı görevimi bugün itibarıyla bırakmış bulunuyorum. Bu süreçte öğrendiğimiz en büyük değer; makamların gelip geçici, davaların ise baki olduğudur. Bizler için önemli olan her zaman inandığımız değerlere sadakatle bağlı kalmak ve bu kutlu hareketin bir neferi olmaya devam etmektir."




