Müdür Vargeloğlu, yaz tatili sonrası öğrencilere seslenerek şu uyarılara yer verdi:
“Sizler 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı boyunca üzerinize düşen görevi tüm dikkat ve özverinizle yerine getirdiniz. Geride bıraktığımız eğitim öğretim döneminde verdiğiniz emeğin geri bildirimi olan karnelerinizi aldınız. Hepinizi gayretlerinizden dolayı kutluyorum. Karneleriniz, koyduğunuz hedeflere ulaşma düzeyiniz hakkında bir tür göstergedir. Fakat karneyi sadece akademik bir değerlendirme unsuru olarak görüp oradaki notlara göre kendinize değer biçmeniz doğru olmaz. Unutmayınız ki karne sadece nicel notların, puanların yer aldığı bir belgedir.
Yaz tatilini verimli geçirin
Kazandığınız davranış biçimleri de gelecek yaşamınız ve hayalleriniz için oldukça önemlidir. Her şeyden önce planlı ve istikrarlı bir çalışma prensibi edinmişseniz başarıya giden yolda en önemli dönemeci geçmişsinizdir. Sizlerin de bu bakış açısıyla hareket ederek yaz tatilini kendiniz için verimli geçen bir zaman dilimine dönüştüreceğinize inanıyorum. Hepinize yanınızdan kitapları eksik etmediğiniz, farklı etkinliklerle ufkunuzu genişlettiğiniz bir tatil diliyorum.”





