Ordu Üniversitesinde gerçekleştirilen zirveye, Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğünü temsilen Mesleki ve Teknik Eğitimden sorumlu Şube Müdürü Mehmet Selim Sevim ile birlikte Ordu TOBB Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Altınordu Zuver Kaya Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinden yönetici, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Gençlerin girişimcilik ekosistemini daha yakından tanımalarına fırsat sunan programda, iş dünyasının deneyimli isimleri, akademisyenler ve kamu kurumlarının temsilcileri bilgi ve tecrübelerini paylaştı. Zirvede yenilikçilik, girişimcilik kültürünün geliştirilmesi, üretim odaklı projeler ve bölgesel kalkınma gibi konular ele alındı.
Katılımcı öğrenciler, girişimcilik yolculuğunda karşılaşabilecekleri fırsatlar ve zorluklar hakkında bilgi edinirken, başarılı girişimcilerin deneyimlerini dinleme imkânı buldu. Etkinlik, gençlerin iş dünyasına yönelik bakış açılarını geliştirmesi ve yeni fikirler üretmelerine katkı sağlaması açısından önemli bir platform oldu.
Ordu’da girişimcilik kültürünün yaygınlaştırılmasına yönelik düzenlenen zirve, gençlerin geleceğin iş dünyasına daha donanımlı hazırlanmasına katkı sundu.





