Gülyalı Belediye Başkanı Medet Sipahi’nin yanı sıra meclis üyelerinin de katılımıyla pazar yerinin tapusu alındı.

“Gülyalı’nın geleceğine sahip çıkıyoruz”

Başkan Sipahi, “Çok uğraştık, çok emek verdik… Sonunda başardık. Gülyalı’mızın geleceğine değer katacak önemli bir kazanımı daha ilçemize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Uzun süren çalışmalarımız, kararlı girişimlerimiz ve büyük emeklerimiz sonucunda, Gülyalı Pazar Yerimizin tapusunu değerli meclis üyelerimizle birlikte teslim aldık. Yıllardır vatandaşlarımızın hizmetinde olan, ancak bugüne kadar çeşitli nedenlerle belediyemizin mülkiyetine kazandırılamayan pazar yerini artık resmen Gülyalı Belediyemizin tapulu malı haline getirdik. Böylece ilçemizin geleceği adına önemli bir eksikliği daha gidererek kalıcı bir hizmeti güvence altına almış olduk. Bu başarı; kişilerin değil, tüm Gülyalı’nın başarısıdır. İlçemizin ortak değerlerini korumak, kamu malını artırmak ve gelecek nesillere daha güçlü bir Gülyalı bırakmak için aynı azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Biz satmıyoruz; Gülyalı’nın geleceğine sahip çıkıyoruz. Kamuya ait değerleri artırıyor, ilçemizin yarınlarını güvence altına alıyoruz. Attığımız her adımda tek önceliğimiz Gülyalı’mızın menfaatidir. Bu önemli süreçte desteklerini esirgemeyen değerli meclis üyelerimize, emeği geçen herkese ve bizlere güvenen tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyoruz. Gülyalı’mıza hayırlı ve uğurlu olsun. Durmadan, yorulmadan, daha güçlü bir Gülyalı için çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.

Kaynak: Haber merkezi