AK Parti Ordu Milletvekili Prof. Dr. Mahmut Özer daha önce Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya ile birlikte Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nu ziyaret etmiş, yol yapım çalışmalarına yönelik ihtiyaçları iletmişti.
Yapılan görüşmeler neticesinde Kabadüz-Çambaşı yolu için 2026 yılına ayrılan 180 milyon liralık ödenek, 800 milyon liraya yükseltildi. Konu ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Özer, "Ordu’muzun ulaşım altyapısının güçlendirilmesi adına sağladığı güçlü destek ve katkılarından dolayı Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdülkadir Uraloğlu’na; ilimizde devam eden yatırımların etkin şekilde yürütülmesini koordine eden Karayolları 7. Bölge Müdürümüz Serdar Ateş’e, tüm hemşehrilerim adına teşekkür ediyorum.” dedi.





